Betekeniseconomie in een stripboek
Docenten Martijn Houtkamp (Grafisch Lyceum Utrecht) en Rinus de Regt (Rotterdam Academy) maakten naar aanleiding van het boek Betekeniseconomie van Kees Klomp, het stripboek ‘Alles naar de Tyfus’. Hoe begin je een gesprek met studenten over betekenisvol ondernemen, klimaatcrisis of systeemverandering? Dit stripboek / werkboek bevat verhalen, voorbeelden en handvatten om van betekenis te zijn. Het doel van ‘Alles naar de Tyfus’ is om het gesprek te starten over wat er in de wereld gebeurt en hoe we hier mee om kunnen gaan.
De pdf kan je (digitaal) op je telefoon bekijken, maar is ook afdrukbaar (dubbelzijdig afdrukken op A3) voor elke docent die het beste voor heeft met de komende generaties.
Het eerste exemplaar werd op 27 maart overhandigd aan Pedagoog Gert Biesta tijdens AGENCY!Talk (v.l.n.r. Martijn Houtkamp, Kees Klomp, Gert Biesta en Rinus de Regt)
Alles naar de Tyfus, stripboek over Betekeniseconomie – Pdf voor telefoon
Alles naar de Tyfus, stripboek over betekeniseconomie – afdrukbare pdf (dubbelzijdig afdrukken op A3-formaat)
Ben jij een opera-, theater-, film-, muziek-, strip- of kunstmaker en wil je ook jouw zorgen en woede omzetten in creativiteit? Neem contact met ons op!